Links

torsdag den 2. august 2012

Lææææænge siden


Nå, det der med at få skrevet noget, det går ikke så godt i øjeblikket, og det selvom jeg har sommerferie. Der er pludselig så meget der skal gøres. Men nu har jeg et par indlæg liggende klar til de næste par dage. Her det første af dem. En kage! Min mor skulle holde noget forsinket fødselsdag, som endte ud i en frokost, og derefter kaffe og kage, for den pukkelryggede. Jeg havde fået besked på at det da bare skulle være en bradepande med noget godt, men det er da alt for kedeligt. Så bradepanden endte sådan her ud
Min mor har en kærlighed for tudser og frøer, har ligefrem lavet tudse bo nede i drivhuset, og der er da også et par stykker der er flyttet ind. Der er hyldeblomst/asti mousse og chokolade mousse i kagen, så er den smurt op med chokolade ganache og så pyntet med fondant.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar