Links

søndag den 26. februar 2012

Sækkestol

Jeg begav mig, mens jeg stadig var gravid, ud i et projekt. Der til at starte med lød som et "man gør bare lige", det skulle dog vise sig at det langt fra var bare lige.
Jeg ville sy en sækkestol, formet som en stjerne til Tullepigen. Og den skulle være sådan at man kunne tage det yderste af og vaske, hvis nu...

Det tog sådan cirka 7 lange og 7 korte, og så lige 7 lange igen at få den færdig. Og nøj hvor jeg råbte af den mange gange, specielt tittekanten og lynlåsen var jeg ved at smide langt ud af vinduet...

Men ja, færdig blev den, lyseblå på oversiden lyserød tittekant, rød på undersiden og råhvid med fler-farvede elefanter på siden.











Og tror i så ikke at ungen nægter at ligge i den. Men mon ikke hun vil synes den er rar når hun bliver lidt ældre, håber jeg godt nok, ellers kommer jeg nok til at bande lidt mere

Ingen kommentarer:

Send en kommentar