Links

onsdag den 28. december 2011

Julegaver

Ohh... bliver simpelthen nødt til at flashe mine julegaver! Eller nogen af dem!

Fik babyalarm, så jeg nu bliver fri for at rende frem og tilbage hver 10 minut for at se til Tullepigen, farvel motion, goddag afslapning.
Så fik jeg en lækker bog om popcakes, havde lavet abe popcakes (må se om jeg kan finde et billede) til Tullepigens barnedåb, og det var faktisk ret sjovt. Så nu må jeg kaste mig ud i lidt flere. Så fik jeg "selvforsynende på 1 sal", hyggelig bog med en masse ideer.

Og sidst, men ikke mindst!!!

Fik jeg den her skønhed af min lillebror. Det er hans gamle, og kommer indbygget med minder (lyseblå farvepletter fra malings bomber, fra dengang Ungdomshuset på Jagtvej i KBH N blev ryddet, han er fotograf og var inde for at tage billeder)
Nu kan vi rigtigt komme til at lege paparazzi forældre overfor Tullepigen. Det er bare herligt!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar